Reklámozás a XXI. században

Ma már, ha az ember meg akar maradni a rohanó világ forgatagában, minden lehetőséget meg kell ragadnia, amivel felhívhatja magára a figyelmet. Nem elég feltűnőnek, érdekesnek tűnni, pláne nem elég, ha pusztán abban bízunk, hogy amit árulunk az jó minőség és mi nagyon jó áron adjuk, fontos, hogy a vásárlók, amikor a cégünkkel találkoznak, meggyőződhessenek róla, hogy valóban profi csapattal van dolguk, még akkor is, ha csak egy kis egyszemélyes boltunk van, azt kell mutatnunk, hogy mi vagyunk a leges legjobbak.
Nehéz valóban újat mutatni, bár néha azért sikerül, de jó út lehet, ha olyan cégekről veszünk példát, akik már valóban a legsikeresebbek közé tartoznak, mondjuk multikról, sokmilliárdos cégekről.
Nem véletlen, hogy ezek a cégek, a boltjaikban, bemutatótermeikben, ma leginkább a visszafogott színekkel, letisztult formákkal operálnak, amiből szinte csak a cég logója ugrik ki, akár több helyen is. A legjobb az, ha úgy van berendezve a bolt, hogy ezek a habbetű logók, a bolt minden egyes pontjából látsszanak, és vonzzák a tekintetet.
Azért használnak a nagyok hab betűket, mert hihetetlen szép, élénk színekben lehet őket készíteni, és a háromdimenziós megjelenésüknek köszönhetően egy semmi máshoz nem fogható hatást érnek el.
A habbetű logók, a visszafogott háttér előtt, szinte beleégnek a vásárlók tudatába, még akkor is, ha rá se néznek a hab betűkre, csak a látóterükben van, a tudatalattijukra komoly hatást gyakorol, és kész is a lehető legprofibb marketing, amit csak egy üzletben el lehet érni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.