Nem minden reklám térül meg azonnal
Szolgáltatás

Nem minden reklám térül meg azonnal

Sok cég hajlamos beleesni abba a hibába, hogy a hirdetésektől és reklámoktól azonnali eredményeket és megtérülést várnak. Ez érthető is például egy villám akciót népszerűsítő hirdetésnél, ahol a kedvezményes termékek gyors eladása a cél. Azonban irreleváns egy imázs hirdetés esetében. De mit is jelent az imázs hirdetés, mikor és miért érdemes alkalmazni? Egy imázs hirdetés azon márkák számára megtérülő befektetés, akik már nem a fennmaradásukért küzdenek, hanem stabil helyük van a piacon. Ez alatt azt értjük, hogy megengedhetik maguknak a drágább és hosszabb távon megtérülő hirdetésfajta költségeit. Hiszen ez egy hosszadalmasabb folyamat, az eredménye és hatása nem érezhető azonnal. Viszont a pozitív imázs kialakításához és a márka ismertség növeléséhez szinte elengedhetetlen. Egy imázs hirdetés nem feltétlen akar eladni nekünk valamit, ezek a reklámok nem is a termékekre fókuszálnak. Inkább egy, a hozzájuk kapcsolódó életérzéshez, hangulathoz, tevékenységhez. Biztosan mi is láttunk már ilyet, hiszen több nagy világmárka is előszeretettel és rendszeresen alkalmazza ezt a fajta hirdetés típust. Nem mindig kapcsolódik közvetlenül a vásárlási döntéshez, hiszen ahogy fentebb is írtuk, nem egy konkrét termék megvásárlását ajánlja. Szélesebb közönséget céloz meg, és arra törekszik, hogy megerősítse az emberek fejében a vállalkozásról alkotott pozitív véleményt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük